وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور

ساخت وبلاگ

کودکان بسیار شیرین و دوست داشتنی هستند. آن‌ها تا زمانی که هنوز به والدین خود وابسته هستند، مدت زمان زیادی را در منزل و در اتاق خواب خود سپری می‌کنند. به همین دلیل، طراحی و اجرای دکور اتاق خواب کودک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و معمار یا طراح باید تلاش کند تا طراحی دکوراسیون اتاق کودک را با توجه به سلیقه شخصی کودک و فرهنگ خانوادگی او انجام دهد.

در هر خانه‌ای که کودکی وجود داشته باشد، باعث می‌شود تا طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک دارای اهمیت بسیاری شود و والدین و طراحان نیز به دکور و دیزاین اتاق کودک توجه ویژه نشان دهند؛ زیرا کودکان دارای روحیه‌ای شاد و پر انرژی هستند و به همین دلیل نیز علاقه زیادی به جنب و جوش و تحرک خواهند داشت؛ و طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک در شیراز و ایجاد فضایی منطبق با روحیه خاص کودک چندان ساده به نظر نمی‌رسد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا برترین خدمات را به مشتریان و کارفرمایان گرامی ارائه دهد.

طراحی دکور اتاق کودک در شیراز

اتاق کودک در اصل دارای دنیایی متفاوت با دیگر اتاق‌ها یا فضاها در منزل می‌باشد. کودک در حالت کلی حس و حال خود را از اتاق خواب خود دریافت می‌کند و در اصل، این فضای اتاق خواب است که مشخص می‌کند کودک زمانی را که قرار است تا در اتاق خواب خود باشد، به شادی و لذت سپری می‌کند یا ناراحتی و غم. طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک باید مطابق با روحیه کودک انجام شود و والدین نباید در مسیر فراهم کردن دکوری مناسب برای کودک دلبندشان از هرگونه تلاشی فروگذار کنند.

کودکان در دنیای شاد و منحصر به فرد خود تلاش می‌کنند تا زندگی و لحاتی رویایی را برای خود فراهم کنند. تخیلات و رویاهای کودکان در اصل زمینه‌ساز اخلاق و رفتار بیرونی کودک می‌باشد. کودک تمام مدت زندگی خود را یا حداقل نیمی بیشتر از زندگی روزانه خود را در اتاق خود قرار است بگذراند؛ یا حداقل قرار ایت تا بیشتر زمانی را که در منزل سپری می‌کند، در اتاق خود به سر ببرد.

 بنابراین، دیزاین اتاق کودک دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد. کودکان همیشه تلاش می‌کنند تا تفکرات درونی خود را در دنیای بیرونی به وجود آورند. این تلاش آن‌ها معمولا با کشیدن نقاشی و طرح‌های متفاوت امکان پذیر است. رنگ آمیزی اتاق کودک از اولین و موثرترین عامل تاثیرگذار در طراحی اتاق کودک به حساب می‌آید. همچنین، یکی از روش‌هایی که در طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب کودک در شیراز موثر می‌باشد، در اصل استفاده از استیکر برای تزیین اتاق کودک می‌باشد که به عنوان یک روش خاص و جالب نیز در نظر گرفته می‌شود.

رنگ آمیزی اتاق کودک
رنگ آمیزی اتاق کودک تاثیر مستقیمی بر روی روحیه کودک و اخلاق و میزان شادی او می‌گذارد. بنابراین، باید در هنگام طراحی و اجرای دکور اتاق کودک در شیراز حتماً از رنگی استفاده شود که کودک نیز به آن علاقه‌ داشته و از آن لذت ببرد. توجه به سن و سلیقه کودک می‌تواند در مسیر انتخاب رنگ مناسب برای اتاق کودک والدین و طراح را راهنمایی نماید. قطعاً کودکان در بازه‌های سنی مختلف دارای علایق متفاوت می‌باشند و حتی این موضوع امری طبیعی است که رنگی که برای اتاق کودک در سن چها ماهگی مناسب است، ممکن است با رنگ مناسب برای اتاق کودک در سن هفت سالگی متفاوت باشد.

استفاده از رنگ‌های پر انرژی و شاد همانند زرد، نارنجی، قرمز، آبی، صورتی و بنفش در کنار رنگ‌های روشن و خنثی مانند سفید، کرم و یا خاکستری می‌تواند یک ترکیب بسیار فوق العاده شاد و منحصر به فرد را برای دکوراسیون اتاق کودک فراهم کند که با روحیه کودک نیز سازگاری دارد و به وی کمک می‌کند تا از لحظات شاد خود در فضای اتاق لذت ببرد.

استیکر برای دکوراسیون اتاق کودک در شیراز
در هنگام انتخاب و خرید مبلمان و لوازم ضروری اتاق کودک ممکن است والدین و یا طراح نتوانند خلاقیت زیادی به خرج دهند و از طرح‌های مورد علاقه کودک ایده بگیرند. اما این امر در هنگام انتخاب تزیینات برای دیوارهای اتاق کودک کاملاً برعکس عمل می‌کند، زیرا شما می‌توانید از نقاشی یا استیکرهای مورد علاقه کودک برای تزیین دیوارهای اتاق بهره ببرید.

 استیکرها در طرح، مدل و رنگ‌های متنوعی در بازار موجود هستند و کودک به راحتی می‌تواند شخصیت‌های کارتونی یا طرح‌های مورد علاقه خود را در بین استیکرها انتخاب کرده و از آن برای تزیین دیوارهای اتاق خود استفاده کند. این کار باعث می‌شود تا کودک بتواند احساس ارزش بیشتری کند؛ زیرا برای انتخاب تزیینات دیوار اتاق خود سهیم بوده است.

فراموش نکنید که انتخاب استیکر برای دیزاین اتاق کودک در شیراز نیز دارای قانون و قواعد خاصی می‌باشد. اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و قصد دارید تا برای تزیین دیوارهای اتاق کودک دلبندتان از استیکر بهره ببرید، باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب مناسب و درستی برای تزیین اتاق کودک کنید. نکته اول اینکه جنسیت و علایق فرزند خود را حتماً در نظر بگیرید. اگر فرزند شما دختر است، قطعاً استیکرهایی با طرح‌های دخترانه و لطیف‌تر برای او انتخاب خوبی محسوب می‌شود؛ اما اگر فرزند شما پسر است، قطعاً شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه او و حتی بازی‌های محبوب او نیز متفاوت می‌باشد. این امر برای رنگ‌ها و تم رنگی اتاق و استیکرها نیز کاملاً عملکردی در نظر گرفته می‌شود.

 

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحلن حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق کودک در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شایسته و منحصر به فرد را به مشتریان گرامی خود ارائه دهد و در راستای جلب رضایت آن‌ها بکوشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید یا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط تیم حرفه‌ای ایرنادکور دیدن فرمایید. دریافت مشاوره تخصصی قبل از انجام کار باعث می‌شود تا تصمیمات بهتر و هوشمندانه‌تری را اتخاذ کنید.

وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور دنبال می کنید

برچسب : طراحی دکوراسیون اتاق کودک در شیراز, اجرای دیزاین اتاق کودک در شیراز, بهترین طراحی دکور اتاق خواب کودک , نویسنده : تیم تحریریه ایرانادکور iranadecor بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 6 تير 1400 ساعت: 19:31

این موضوع که در هر خانه‌ای، آشپزخانه در اصل قلب خانه در نظر گرفته می‌شود در اصل موضوعی انکارناپذیر و قطعی است. در حالت کلی، بانوی منزل بیشترین وقت خود را در آشپزخانه می‌گذارد و اولین نکته در هنگام طراحی آشپزخانه این است که فضای آشپزخانه را به محیطی دلنشین برای بانوی آشپزخانه تبدیل کنیم.

علاوه بر اینکه، دکوراسیون آشپزخانه تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون کلی منزل می‌گذارد، باید به این موضوع نیز توجه داشت که دکور آشپزخانه باید در عین شیک و جذاب بودن، کاربردی و زیبا نیز به نظر برسد و از اصول زیبایی فضا پیروی کند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‎‌کند تا بهترین و برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

آشپزخانه، در اصل یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فضا در منزل مسکونی در نظر گرفته می‌شود و دکوراسیون آشپزخانه از حساس‌ترین بخش‌های طراحی دکور در هر منزل به حساب می‌آید. ساکنین منزل و حتی طراحان و معماران  ممکن است هر کدام یک طرح خاص را برای دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنند؛ در نهایت مهم‌ترین امر این است که تمامی افراد بر روی یک طرح توافق نظر حاصل کنند.

 

طراحی دکوراسیون آشپزخانه در شیراز
در حالت کلی، با یک بررسی دقیق از فضای آشپزخانه، به این نتیجه خواهیم رسید که آشپزخانه از عناصر متعددی مانند سقف، دیوارها و بدنه، کف و کابینت‌ها به وجود آمده است که هر کدام از این موارد تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی بر روی دکوراسیون آشپزخانه و در نهایت دکور کلی منزل ایفا می‌کنند.

ممکن است وجود عوامل و عناصر مختلفی مانند لوازم آشپزخانه، پرده‌ها و ظروف در آشپزخانه باعث شوند که توجه ما بیشتر به سمت این عوامل جلب گردد! اما فراموش نکنید که طراحی داخلی آشپزخانه در اصل شامل انتخاب بهترین مدل کفپوش، دیوارپوش و حتی طراحی سقف آشپزخانه است. انتخاب مصالح مختلفی مانند سرامیک، رنگ و یا کاشی برای دیوارهای آشپزخانه می‌تواند از امور بسیار حساس و خاص به حساب آید. آشنایی با انواع دکوراسیون آشپزخانه قطعاً در روند انتخاب به شما کمک خواهد کرد.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه می‌تواند به دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی و اجرا گردد؛ که هر کدام از این دو سبک دارای خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌باشند. دکوراسیون آشپزخانه مدرن باید به طور پیوسته نیازهای متغیر ساکنین منزل را برآورده کند و علاوه بر در اختیار گذاشتن یک فضای کاربردی در آشپزخانه، همواره از نظر زیبایی شناسی نیز این احساس را در انسان پدید آورد. آشپزخانه فضایی کاربردی است، از این رو باید از نظر زیبا شناختی لذت بخش بوده و فضایی دلنشین و گرم را برای ساکنین خانه به وجود آورد. دکوراسیون آشپزخانه مدرن شامل تبدیل ایده‌های شما به یک طراحی آشپزخانه مدرن می‌باشد.

یکی دیگر از سبک‌های طراحی آشپزخانه در اصل سبک کلاسک است. ویژگی اصلی هنر کلاسیک در اصل نوستالژی بودن در طراحی داخلی و دیزاین است. این ویژگی در سبک کلاسیک کاملاً نمایان و بارز است. برای مثال در آشپزخانه کلاسیک، استفاده از کابینت ممبران کلاسیک و یا کابینت چوب کلاسیک با طرح و نقش‌های مختلف ساده و پیچیده بر روی کابینت از بهترین و مناسب‌ترین انتخاب‌ها به حساب می‌آید. استفاده از کابینت حالت ساده و زاویه دار مدرن در این سبک اصلاً وجود ندارد. پاخورها و تاج‌های پرنقش و یا طرح دارای معرق و منبت و همچنین درب‌هایی که سطح بالشی شکل و منحنی داشته باشند؛ از مشخصه‌های طرح های کلاسیک در کابینت آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود.

 

طراحی دکور آشپزخانه کوچک در شیراز
یکی از مشکلاتی که معمولا در خانه‌های امروزی به وفور دیده می‌شود، وجود یک آشپزخانه کوچک در منزل است. در بسیاری از موارد، زندگی کردن و ساماندهی یک آشپزخانه کوچک ممکن است دشوار باشد و بسیاری از افراد اطلاعات کافی در مورد نحوه چیدمان آشپزخانه کوچک نداشته باشند؛ به همین دلیل آگاهی از روش‌های ساماندهی و طراحی یک آشپزخانه کوچک دارای اهمیت و ارزش بسیاری زیادی می‌باشد.

یکی از نکات کلیدی و تاثیرگذار در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه کوچک در اصل کابینت‌های آشپزخانه است. توجه داشته باشید که کابینت سفید برای آشپزخانه کوچک از گرینه‌های مناسب به حساب می‌آید. یکی از بهترین ایده‌های مدل کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک، استفاده از طرح‌های کابینت‌های بلند تا سقف است. کابینت‌ها را می‌توانید تا سقف آشپزخانه ادامه دهید و از فضای خوبی که بوجود می‌آید؛ برای جا دادن بسیاری از لوازم استفاده کنید.

در هنگام طراحی دکور آشپزخانه کوچک به یاد داشته باشید که مهم‌ترین نکته این است که بتوانید از فضای آشپزخانه بهترین استفاده را ببرید. در بیشتر آشپزخانه‌های کوچک معمولاً فضای کافی برای جا دادن قابلمه‌های بزرگ و مستطیل شکل در کابینت در نظر گرفته نمی‌شود. زیرا تعبیه چنین فضایی می‌تواند بسیار سخت و دشوار باشد. اما نگران نباشید؛ قطعاً راه‌حل جایگزینی برای این موضوع وجود دارد. این قابلمه‌ها و ماهی‌تابه‌های بزرگ احتیاجی نیست که در سقف آویزان شوند، می‌توان آن‌ها را به راحتی از یک قسمت دیوار آویزان کرد و یک قسمت را با تزئینات ویژه برای آن‌ها طراحی نمود.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکور آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را برای شما مشتریان عزیز و کارفرمایان گرامی ارائه دهد. اجرای کابینت ام دی اف در شیراز یکی از تخصصات تیم حرفه‌ای ایرانادکور است. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید و یا از پروژه‌های اجرا شده توسط این تیم بازدید فرمایید.

وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور دنبال می کنید

برچسب : طراحی دکور آشپزخانه در شیراز , بهترین طراحی دکور آشپزخانه , نویسنده : تیم تحریریه ایرانادکور iranadecor بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 2 تير 1400 ساعت: 0:13